Nutella Breakfast Box

Toen ik vanmorgen de parking van WTC III uitliep kwam ik verschillende mensen tegen met een rood doosje in de hand. De interesse was meteen gewekt.

Het bleek een sampling actie te zijn van Nutella en Minute Maid. Enkele enthousiaste dames en heren werden letterlijk omsingeld door hongerige werkwilligen en niet-zo-werkwilligen. Eventjes de schouders gebruikt en ook ik mocht me eigenaar noemen van zo’n doosje. Inhoud: een Minute Maid, 2 mini-sandwiches, 2 porties Nutella choco, een mes en een Nutella-kortingsbon.

Kijk, volgens mij halen zo’n acties veel meer uit dan reclame. Niet alleen qua goodwill, maar ook qua doelpubliek. Als lid van de actieve bevolking van België heb je ‘s avonds echt niet meer de tijd om lekker onderuitgezakt in de zetel te zitten om TV te kijken of een dag/weekblad te lezen. De beste manier om deze mensen te bereiken is naar hen toe komen. Red Bull begreep dit al, met hun promokarretjes op sportevenementen. Nu blijken ook gewone bedrijven de stap gezet te hebben. Meer van dat!

Bij deze nog wat gratis reclameruimte:

Nutella – Minute Maid – Nutella – Minute Maid – Nutella – Minute Maid – Nutella – Minute Maid -Nutella – Minute Maid – Nutella – Minute Maid -Nutella – Minute Maid – Nutella – Minute Maid – Nutella – Minute Maid – Nutella – Minute Maid -Nutella – Minute Maid – Nutella – Minute Maid -Nutella – Minute Maid – Nutella – Minute Maid – Nutella – Minute Maid – Nutella – Minute Maid -Nutella – Minute Maid – Nutella – Minute Maid

En neen, mijn dieet houdt nog altijd stand. Het doosje is geopend en daarna gesloten, zonder geproefd te hebben. die eer is voor Godelieve.

Reageer